Szkolenia dla firm

Rozwój każdej organizacji wymaga wizji oraz wielu różnorodnych działań takich jak: opracowanie strategii budowania marki, stworzenia planu działań promocyjnych czy budowania relacji z mediami – zarówno tradycyjnymi, jak i social mediami. Warto też brać pod uwagę doskonalenie swoich umiejętności w obszarze zarządzania kryzysem.

Korzystając ze swoich doświadczeń zawodowych – prowadziłam kilka skutecznych kampanii kryzysowych oraz budowania strategii marek – przygotowałam dla Państwa szkolenia z obszarów strategicznych i kryzysowych.

Jestem praktykiem, chętnie więc korzystam z pracy warsztatowej – używając symulacji, gier zespołowych i innych sposobów aktywizacji uczestników szkoleń. Moim zdaniem najlepsza jest nauka przez doświadczenie.

Bardzo lubię gry symulacyjne, które opierają się na prawdziwych sytuacjach. Pozwalają one odtworzyć konkretne sytuacje oraz niejako „wejść” w określone role np. sztabu kryzysowego i doświadczyć wielu możliwych scenariuszy działań. To jednak nie wszystko – w sytuacjach kryzysowych mogą pojawiać się też „konflikty wartości” w zespołach – podejmujemy wreszcie trudne, strategiczne decyzje. Dzięki takim symulacjom, uczestnicy szkolenia poznają swoje granice i dokonują wyborów, mając na decyzje konkretny czas.

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z przygotowanymi przeze mnie szkoleniami:

Media relations – jak współpracować z mediami